پارتیشن شیشه ای

+

پارتیشن شیشه ای

پارتیشن اداری فریم لس سکوریت با یراق الات اختصاصی و با کیفیت همراه با 30 سال سابقه و کادر نصب توانا و متعهد آماده برای ارائه خدمات طراحی و اجرای سیستم های اداری و دیزاین اداری تمام شیشه می باشد. در سیستم فریم لس این مجموعه در نمای کار هیچ گونه المان آلومینیوم یا استیل مشاهده نمی شود و تا حدودی از ضمخت بودن کار کم شده است و کار دارای ظرافت خیلی زیادی نسبت به سیستم آلومینیوم شیشه است. در سیستم کاری یراق آلات از جنس استیل یا آلومینیوم هستند این وسایل مانند لولا ها دستگیره ها استوپ های درب و در دکوراسیون امروز اداری بیشتر مورد قبول و تایید کارفرمایان است و ما بشتر بیننده ی ظرافت و خلوت بودن کار هستیم و با توجه به کوچک بودن اکثر دفاتر اداری و کمبود فضا این کارها بیشتر قابل قبول اند.

این مجموعه دارای کارخانه ی ساخت شیشه سکوریت از 4 تا 20 میل، تحویل پروژه ی مورد نظر در اسرع وقت با دقت و کیفیت بسیار بالا، دارای اکیپ بسیار بزرگ نصب با تجربه و متعهد، بیشتر از 500 پروژه ی اجرایی پارتیشن شیشه ای در تهران، بیش از 35 سال سابقه در زمینه تولید شیشه های سکوریت و ایمنی، ارایه دهنده ی گارانتی کتبی برای 10 سال و خدمات پس از فروش، قیمت و کیفیت بسیار مناسب با بهترین زمان بندی، ارسال کارشناس درب منزل برای بازدید پروژه، متر و اندازه گیری در محل با تراز لیزری، تهیه نقشه شاپ و طراحی پارتیشن با برنامه ی اتوکد، ارایه طرح های متنوع برای اجرا، ارائه لیست قیمت برای انتخاب یراق آلات، براورد اولیه پروژه با یراق آلات انتخابی کارفرما و ارائه قیمت، عقد قرار داد پس از تایید کارفرما، تهیه شیشه و ارسال یراق آلات به محل نصب و اجرای پروژه، پارتیشن شیشه ای فریم لس

ویژگی پارتیشن شیشه ای

1- شیک و مدرن

2- بسته و گرفته نشدن فضا از نظر گستره دید

3- نصب ساده و اسان

4- قیمت بسیار مناسب

5- دارا بودن قابلیت یاز و بسته کردن و جابجایی

6- عایق گرما سرما و صدا

7- تنوع در طرح و رنگ ومدل، سندبلاست، چاپ، حکاکی

8- استفاده ی هرچه بهینه تر از فضای کم

انواع پارتیشن شیشه ای

پارتیشن های شیشه ای به چند دسته تقسیم شده اند

1- پارتیشن شیشه ای فریم لس

2- پارتیشن شیشه ای تک جداره

3- پارتیشن شیشه ای دوجداره

نصب پارتیشن شیشه ای

ترکیب خلاقانه ام دی اف، آلومینیوم، شیشه با سایر کاغذهای رنگی و تشکیل وسیله ای برای تفکیک فضاهای مسطح اداری را پارتیشن اداری می گویند. هدف ما از انجام پروژه های پارتیشن اداری تفکیک کردن فضاهای یکپارچه با سیستم مدولار، به منظور ایجاد فضاهای تکی است که خصوصیت مشخص این سیستم مدولار بودن آن می باشد. سیستم پارتیشن دارای خاصیت مونتاژ و دمونتاژ راحت است و متحرک و تغییر پذیر بودن آن بسیار مهم است. این امکان با استفاده بهینه از فضا تمام نیازهای ارگونومیکی فرد را برآورده می کند. حریم ها با توجه به نوع فعالیت ها طبقه بندی می شوند. الزامات اکوستیکی پارتیشن در حریم ها برآورده می شود و قابلیت هماهنگی با محیط را دارد. پارتیشن قابلیت نصب تجهیزات و عبور سیم کشی برق، شبکه و تلفن را دارا می باشد. با بررسی نیاز مشتریان پس از ارزیابی طرح اولیه و مطابقت و کنترل، نقشه های فنی آن تهیه و مدل سازی انجام می شود.
برای اتصال شیشه رنگی در پارتیشن به کف و سقف از پروفیل های یو آلومینیومی استفاده می شود که اصطلاحا به آن پاسار گفته می شود و شرکت های مختلف هریک دارای پروفیل های اختصاصی خود می باشند و از نوع منحصر به خود استفاده می کنند. در بخش سقف برای مهار شیشه نیاز به یک پروفیل فلزی در سقف است ولی در کف می توان از سیستم رول بولت استفاده کرد برای مهار طرفین هم می توان از دیوار های کناری استفاده کرد.در پارتیشن های اداری انواع مختلفی از یراق آلات موجود است که از کشورهای مختلفی وارد ایران می شوند که می توان به چین ترکیه ایتالیا آلمان و سوییس اشاره نمود.

پارتیشن شیشه ای هوشمند چیست؟

در قسمت پارتیشن اداری قادر هستیم از شیشه های هوشمند یا اسمارت گلس هم استفاده کنیم که با کلید یا ریموت، شفاف و مات می گردند برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر به صفحه شیشه رنگی هوشمند در همین وبسایت مراجعه کنید.

قیمت پارتیشن شیشه ای

قیمت پارتیشن شیشه ای با توجه به نوع یراق آلات متفاوت است که از مترمربع 450 هزار تومان تا 750 هزار تومان قابل اجرا می باشد که قسمت های ثابت با این قیمت برآورد می گردد. برای برآورد قیمت، درب های شیشه ای پارتیشن بسته به نوع یراق آلات شیشه که ایرانی ترکیه ای چینی ایتالیایی باشد متغیر می باشد. برای بررسی لیست قیمت شیشه رنگی به بخش های مختلف سایت مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *