استفاده از شیشه در معماری شرقی

Home دسته‌بندی نشده استفاده از شیشه در معماری شرقی
استفاده از شیشه در معماری شرقی
+

استفاده از شیشه در معماری شرقی

یکی از روش‌هایی که با آن می‌توانید دکوراسیون ویژه و متفاوتی داشته باشید به کار گیری شیشه رنگی و آینه‌کاری در قسمت های مختلف محیط داخلی منزل شما به خصوص در اتاق پذیرایی است. شیشه رنگی با انعکاس نور از طیف های رنگ‌ی گوناگون و آینه‌ها با افزایش انعکاس نور، جلوه ی بسیار زیبایی را به فضای داخلی منزل شما می‌دهند؛ بنابراین استفاده از انواع شیشه رنگی و آینه‌ های دکوراتیو از بهترین انتخاب ها در چیدمان داخلی هستند که به محیط حس و حالی دلنشین با تلفیقی از مدرنیته وسنتی را می دهند. اگر بخواهیم در دکوراسیون خود اصالت شرقی را نمایان کنیم استفاده از شیشه رنگی انتخاب بسیار درستی می باشد زیرا که از گذشته در سازه های کهن ایرانیان بسیار مورد استفاده بوده و به چشم می خورد.

جایگاه شیشه رنگی در معماری ایرانی

این شیشه ها جایگاه ویژه ای در معماری ایرانی دارند و از قدیم تا به حال در طراحی داخلی به کار برده می شوند با این که شیشه رنگی از قدیمی‌ترین مواد به کار گرفته شده در طراحی داخلی و معماری می باشد، اما استفاده از آن همچنان یکی از پرطرفدارترین هاست. ما در صدد برآمده ایم برای راحتی شما عزیزان از طریق سایت تترا فرم به فروش شیشه رنگی مورد استفاده در دکوراسیون داخلی بپردازیم و شما می توانید از مدل های مختلف شیشه رنگی ، قیمت شیشه رنگی و حتی انواع کاربرد ها و ایده های مختلف به کار گیری آن در دکوراسیون داخلی در سایت دیدن فرمایید.

موارد مورد استفاده شیشه رنگی :

استفاده در اتاق پذیرایی و نشیمن به عنوان جداکننده ی فضا
به کار گذاری در سقف که حس بسیار هیجان انگیزی را منتقل می کند.
به کار بردن شیشه رنگی در دیوارها
استفاده در سرویس بهداشتی
لازم به ذکر است کاربرد برخی شیشه های رنگی در دکوراسیون خارجی منازل و به طور کلی سازه ها می باشد که نمای بسیار جالب و چشم نوازی به ساختمان می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *