تخته وایت برد شیشه ای

+

تخته وایت برد شیشه ای

از جمله کاربردهای شیشه رنگی استفاده به عنوان تخته وایت برد است.

وایت برد شیشه ای یا Whiteboard Glass در دو نوع مختلف وایت برد شیشه ای فریم دار و وایت برد شیشه ای بدون فریم طراحی شده است در واقع طرح جدید آن بدون فریم سکوریت است که قیمت شیشه رنگی برای این تخته وایت بردها نسبت به تخته وایت بردهای قدیم بسیار مناسب می باشد.

مزایای تخته وایت برد شیشه ای

از ساخت تخته وایت برد شیشه ای با شیشه رنگی های زیبا استقبال شده و آن هم به خاطر زیبایی که به دفتر کار، محیط آموزشی و … می دهد، است. تولید وایت برد با شیشه رنگی در رنگ های مختلف (25 تنوع رنگ) موجود می باشد.

این نوع تخته وایت برد قادر است جلوه ی بسیار زیبایی به اتاق جلسات و کلاس درس یا محیط کار شما بدهد و بهترین و مقاوم ترین جنس تخته وایت برد، تخته وایت برد شیشه ای است که حتی در نوشتن و پاک شدن می توان از ماژیک غیر وایت برد (معمولی) برای نوشتن استفاده کنید.

وایت برد شیشه ای Whiteboard Glass برای تمامی مصارف از جمله در ادارات،مراکز آموزشی، شرکت های خصوصی و دولتی، مدارس، دانشگاه ها و حتی در منازل کاربرد دارد. یکی دیگر از ویژگی های تخته وایت برد شیشه ای تنوع رنگی بالای آن ها است.

وایت برد شیشه ای با فریم MDF و متد جدید بدون فریم سکوریت بسیار زیباتر و فانتزی تر و مدیریتی تر است این نوع تخته وایت برد این توانایی را دارد تا جلوه بسیار زیبا و شکیلی به محیط کار و یا کلاس درس شما بدهد. به طور کلی این تخته دارای ویژگی هایی مانند فانتزی و شکیل بودن این نوع تخته وایت برد و پاک شدن آسان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *