شیشه رومیزی (بخش دوم)

Home دسته‌بندی نشده شیشه رومیزی (بخش دوم)
+

شیشه رومیزی (بخش دوم)

این بخش ادامه ی مطلب شیشه رومیزی بخش قبل است که با مطالعه ی این دو بخش مطالب زیادی در مورد شیشه رومیزی یاد می گیرید و اطلاعاتتان بالا می رود. برای خرید انواع شیشه رنگی و لاکوبل و غیره با بهترین قیمت شیشه رنگی با ما در تماس باشید.

انواع ابزار لبه شیشه رومیزی

ابزارهای لبه شیشه رومیزی شامل چه ابزاری می باشد؟ این ابزار شامل لول ساده مات، لول براق، تراش دوپله، تراش سه پله، دیاموند، تراش (پخ)، لول تخت، تراش انگشتی می باشد.

انواع شیشه های قابل استفاده برای شیشه رومیزی

انواع شیشه های قابل استفاده شامل شیشه فلوت ساده، شیشه سکوریت، شیشه کریستال، شیشه کلیر، شیشه سوپر کلیر، شیشه سندبلاست، شیشه چاپی، شیشه ساتینا، شیشه حکاکی شده، شیشه رنگی می باشد.

شیشه رومیزی برنز

برای میزهایی که رنگ قهوه ای دارند استفاده از شیشه برنز انتخاب خوبی است که باعث زیبایی میز شما می شود.

شیشه رومیزی دودی

شیشه های دودی مانند شیشه رومیزی های برنز و تیره رنگ جذابیت خاصی دارند. برای میزهای سفید و مشکی استفاده از شیشه های دودی انتخاب بسیار خوبی است.

شیشه رومیزی طرح دار اکریلیک

طرح بسیار جدیدی از شیشه های رومیزی هستند که ممکن است بر روی آن ها حروف انگلیسی و طرح های خاص نوشته شده باشد. این شیشه ها دکوراتیو هستند و مناسب خانه های لوکس می باشند.
مجموعه تترا فرم فروش شیشه رنگی و انواع شیشه ها را بر عهده دارد. شماره تماس: 09128045625

شیشه رومیزی مات

این شیشه ها با استفاده از شیشه سندبلاست و ساتینا ساخته می شوند و شیشه های رومیزی مات در دو نوع طرح دار و ساده تولید می شوند. معمولا بیشترین کاربرد شیشه های مات در ادارات است.

شیشه رومیزی حکاکی شده

شیشه های رومیزی حکاکی شده بیشتر برای شرکت ها و ادارات مناسب است که آرم و مارک شرکت بر روی شیشه حکاکی شده و باعث تبلیغ شرکت می شود. یکی از خصوصیات دیگر این شیشه ها کلاسیک بودن آن ها است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *