شیشه لمینت آشپزخانه

+

شیشه لمینت آشپزخانه

تولید انواع شیشه رنگی آشپزخانه مقاوم در برابر حرارت بالا و مستقیم با تنوع رنگی بسیار بالا صورت می پذیرد.فروش شیشه رنگی های مجموعه تترافرم با تنوع چاپی بالا صورت می پذیرد و برای هر قسمت از آشپزخانه قابل نصب می باشد.

تیمچه های شیشه ای به نوعی طراحی شده اند که از ابتدای تولید آن بسیار قابل توجه قرار گرفته اند.
در بعضی مواقع تیمچه ها به شکلی طراحی می شوند که ممکن است دارای قوس یا شیب برای زیباتر دیده شدن باشند.
از تیمچه در راه های عبور ومرور برای عابران پیاده هم نیز استفاده می شود و معمولا به عنوان راه های نیمه عمومی شناخته می شوند. این نوع شیشه ها در در بخش های مختلفی از قبیل خرده فروشی،بخش های مرکب قابل استفاده هستند.

ساختار تیمچه

ساختار تیمچه ها از شیشه می باشد و به وسیله میله های فولادی و آلومینیومی محافظت می شوند.از عناصر طراحی می توان به تیمچه ها وگالری ها اشاره کرد.تیمچه ها به تازگی توجه بسیاری از معماران را جلب نموده است.ا برای توسعه ی فضای پیاده رو ها هم می توان از تیمچه ها استفاده کرد. این مسئله علاوه بر زیبایی موجب حفاظت از عابرین درشرایط نامناسب آب و هوایی نیزمی شود.دکوراسیون یک آشپزخانه را از جهت معیارهای روانشناسی میتوان مورد توجه قرار داد, زیرا فضایی که یک فرد در آن زندگی یا کارمیکند, نشان دهنده روحیه افراد آن محل می باشد. برای همین است که میتوان روح یک مکان را با دکوراسیون آشپزخانه آن به شکل چشم گیری تغییر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *