شیشه طرح دار

Home دسته‌بندی نشده شیشه طرح دار
+

شیشه طرح دار

در زمان های گذشته برای جلوگیری از رویت آن سوی شیشه ها از پارچه و پرده استفاده می کردند. اما امروزه با گسترش تکنولوژی در صنعت ساختمان، به جای به کار بردن پارچه بر روی شیشه، شیشه های متنوع طرح داری را تولید می کنند که به راحتی از دیده شدن آن سوی شیشه جلوگیری می کنند. این امکان با استفاده از سندبلاست و ایجاد طرح های مختلف بر روی شیشه میسر می باشد که قابلیت اجرا شدن در ابعاد و سایزهای مختلف را دارد و علاوه بر امکان عدم رویت آن سوی شیشه، در زیبایی دکوراسیون محیط شما بسیار تاثیرگذار است. از انواع شیشه رنگی طرح دار می توان برای این کار استفاده کرد.
مجموعه ی تترافرم مفتخر است با فروش شیشه رنگی در انواع مختلف همواره پیشگام در صنعت معماری مدرن می باشد.

طرح بر روی شیشه رنگی در واقع از ایجاد یک پترن منظم بر روی سطح شیشه شکل می‌گیرد. متداول ترین روش برای ساخت شیشه طرح دار، شکل دادن آن پس از خروج آن از کوره می‌باشد. شیشه رنگی طرح دار به دلیل زیبایی و حس منحصربفرد بودن معمولا در چیدمان داخلی و معماری منازل استفاده می‌شود. شیشه طرح دار درب سال های بسیاری ست به عنوان یکی از المان های طراحی داخلی مورد استفاده قرا می گیرد. قیمت شیشه رنگی با توجه به کاربرد آن و نحوه ی تولید و همچنین ابعاد آن متفاوت است.

انواع طرح های درب شیشه ای

برای این که چه مدل طرحی را می توان بر روی شیشه درب ایجاد کرد، محدودیتی وجود ندارد. می توان طرح ها و مدل های متنوعی را بر روی درب شیشه ای اجرا نمود؛ طرح هایی شامل لوگو شرکت یا اداره، انواع طرح های مات، و حتی طرح های فانتزی و… .
غالبا طرح اجرای لوگو بر روی درب های شیشه ای یکی از پرطرفدارترین طرح هایی می باشد که از جانب صاحبان شرکت ها درخواست می شود. یکی دیگر از پر درخواست ترین طرح ها نیز، طرح راه مات می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *