طراحی ساخت و اجرای کابینت آشپزخانه در تترافرم

طراحی ساخت و اجرای کابینت آشپزخانه در تترافرم

در این پروژه از شیشه های لاکوبل رنگی ولی نه براق بلکه به صورت متلوکس یا مات استفاده شده است.

شیشه رنگی متلوکس توسی رنگ بر روی درب یونیت ها و همچنین برای ساخت یونیت جزیره از شیشه رنگی با ضخامت 10 میل به صورت خم استفاده شده اتود اصلی این مربوط به شرکت ولکوچین ایتالیا است که در شرکت تترافرم باز تولید، اجرا و نصب شده است که قیمت شیشه رنگی برای تزیین آشپزخانه و یا هر جای دیگر در مقایسه با نمونه خارجی بسیار ارزان تر نیز می باشد.

ترکیب شیشه لاکوبل مشکی و ورق هایگلاس

ترکیب شیشه لاکوبل رنگی مشکی و ورق هایگلاس در آشپزخانه به تعداد دفعات زیادی در پروژه های شرکت تترا فرم اجرا شده است که با ​استقبال مشتریان و فروش بالای شرکت رو به رو گردید. شیشه رنگی مشکی رنگ بسیار زیبا و شیک و منحصر به فردی برای افرادی است که خاص پسنداند، این رنگ به خصوص برای کابینت آشپزخانه هایی با کفپوشی از جنس سنگ یا سرامیک ترکیب بسیار شیکی است .

انتخاب جسورانه رنگ شیشه

استفاده از ششه رنگی لاکوبل بنفش در سیستم آشپزخانه نمایی بسیار متفاوت و گیرا خلق می کند. ما همواره برای انتخاب رنگ های فانتزی در کابینت آشپزخانه دچار تردید می شویم. اما یک انتخاب جسورانه می تواند بازخوردی بسیار زیبا ایجاد کند.

برخی خصوصیات شیشه لاکوبل

شیشه رنگی لاکوبل به دلیل سطح بسیار صاف و صیقلی و مقاومی که دارد جلوه ی خاصی به آشپزخانه ی شما می بخشد و معمولا هم بسیار مقاوم است و هم به سادگی تمیز می شود. بنابر این به راحتی می توانید روی کابینت های منزل خود آن را نصب کنید. علاوه بر آن با توجه به بالا رفتن تعداد فروش شیشه رنگی نسبت به کیفیتی که دارد قیمت شیشه رنگی تغییری نکرده است و مانند قبل بسیار مناسب است و می توانید در انواع آشپزخانه ها از آن استفاده کنید, از مزایای شیشه رنگی می توان به مقاوم در برابر حرارت, رطوبت , اسید و هر نوع مواد شیمیایی, یووی, خش, و انواع رنگ ها و طرح ها اشاره کرد.

شیشه های رنگی در گذشته

در زمان های گذشته معماران از در و پنجره های مشبک با شیشه های رنگی در بناهای خود استفاده می کردند که همزمان هم محافظ خوبی در مقابل آفتاب گرم بود و هم نور را در رنگ های متنوع و متعدد منعکس می کرد و این تنوع جلوه ای خاص به تزیینات وابسته به بنا همچون نقاشی روی شیشه ها می بخشید.

شیشه در طراحی امروز

استفاده از شیشه های رنگی و زیبا علاوه بر زیبایی، اثر روانشناختی قابل توجه ای هم دارد. از دیگر نتایج مثبت شیشه های رنگی می توان به ایجاد حس آرامش ورفع تنش های محیطی اشاره کرد, امروزه با پیشرفت تکنولوژی علاوه بر طرح های سنتی, می توان از شکل های دیگری از شیشه های رنگی استفاده کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *