شیشه لاکوبل رنگی حمام

شیشه لاکوبل رنگی حمام

شیشه های لاکوبل بکار رفته در حمام و سرویس های بهداشتی با رفلکت فوق العاده از خاصیت تمیز شوندگی بالا و آنتی باکتریال گزینه ی بسیار ایده آلی در پوشش دیواره های این بخش از ساختمان هستند از شیشه رنگی لاکوبل می توان در پوشش های داخلی دیوارهای حمام استفاده کرد که با توجه به بزرگ بودن تایل های شیسه های رنگی و اجرای بدون درز و خط و بند بودن آنها جلوه ی خیلی زیبا به آن می دهد.

کنسول ها را حتما نباید برای زیر آینه ها استفاده کرد. خود کنسول ها نیز به تنهایی می توانند دکوراسیون داخلی منزل شما را تغییر دهند و جلوه ی خوبی به فضای اتاق شما بدهند. کنسول هایی که طراحی های ساده ای دارند نیز می توانند بسیار در فضا تاثیر گذار باشند.

سادگی و شیک بودن این کنسول ها مطمئنا می تواند بر جذابیت فضا تاثیرگذار باشد. از شیشه های رنگی حمام می توان در اندازه های متفاوت به صورت تایلی در ابعاد 40*80 یا 30*60 استفاده نمود از مزایای قابل توجه آن قابلیت نشکن شدن این شیشه ها است.

شیشه رنگی استفاده شده در حمام با توجه به تنوع رنگی بسیار بالایی که دارند امروزه طرفداران زیادی را در بین مردم به دست آورده اند. آینه و شیشه رنگی لاکوبل و کنسول را حتی می توان در فضای تقسیم سرویس های بهداشتی هم استفاده نمود زیرا فضای تقسیم سرویس های بهداشتی عمدتا فضایی خنثی است.

کابیین دوش شیشه ای حمام

این روزها مانند گذشته نمی توانیم به سادگی از دکوراسیون و طراحی سرویس های بهداشتی بگذریم. نصب کردن شیشه های رنگی برای سرویس بهداشتی منازل ایده ای بسیار خاص و خوب است چون سطح بسیار صاف و شفاف و صیقلی شیشه, علاوه بر روشن کردن سرویس بهداشتی، در عین حال حریم خصوصی این فضا را حفظ می نماید, شیشه های رنگی در کنار حفظ امنیت و حریم, بسیار زیبا و کاربردی می باشند.
سرویس بهداشتی کامل و ایده آل در منزل شما علاوه بر داشتن دکوراسیونی زیبا و شیک باید دارای فضایی تمیز و بهداشتی هم باشد تا به فضایی برای رشد میکروب ها و باکتری ها تبدیل نشود, سرویس بهداشتی از جمله فضاهایی است که رطوبت و نم در آن بسیار زیاد می باشد, از این رو نصب شیشه های رنگی لاکوبل به دلیل مقاوم بودن در برابر رطوبت, حرارت, اسید و هر نوع مواد شیمیایی, یووی, خش و … می تواند در این زمینه بسیار کمک نماید.
با خرید شیشه رنگی شیشه های حمامتان را با پوشش های نانو آبگریز کنید این پوشش ها تا یکسال ماندگاری دارند و از ایجاد لکه و اثر آب روی شیشه جلو گیری می نمایند و بعد از یک سال بایستی مجددا اعمال شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *