شیشه رومیزی (بخش اول)

Home دسته‌بندی نشده شیشه رومیزی (بخش اول)
+

شیشه رومیزی (بخش اول)

در سایت تترا فرم با انواع شیشه از قبیل شیشه های رومیزی، شیشه های مناسب پله، شیشه های مناسب پنجره، شیشه رنگی های تزیینی و غیره آشنا می شوید. حیطه کاری مجموعه ی ما فروش شیشه رنگی با مناسب ترین قیمت شیشه رنگی می باشد و کارشناسان ما برای انتخاب این محصولات به شما کمک می کنند.

عوامل موثر در قیمت شیشه های رومیزی

1- ابعاد میز مورد نظر: این مورد از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا با افزایش سایز متریال استفاده شده در محصول بیشتر می شود.
2- ضخامت شیشه: هر چه شیشه ضخیم تر باشد از قیمت بیشتری برخوردار است.
3- رنگ شیشه: رنگ شیشه با توجه به مدل روز دنیا تعیین می شود اما هر چه رنگ مورد نظر شما به روزتر باشد، قیمت شیشه بیشتر می شود.
4- ابزار دور شیشه: ابزار دور شیشه نیز مانند خود شیشه قیمت های متفاوتی دارد.
5- نوع شیشه ( فلوت، کلیر، کریستال )
6- طرح شیشه ( چاپی، سندبلاست، حکاکی)

شیشه رومیزی با الگوهای خاص

بعضی از شیشه های رومیزی الگو و طرح های متفاوتی دارند که برای ساختن شیشه ی مناسب برای میز ابتدا باید طرح مورد نظر الگو سازی شود و سپس به کمک دستگاه های شیشه بری برش داده شود. این شیشه ها به دلیل کار زیادی که برای ساختنشان انجام می شود قیمت نسبتا بالاتری در مقایسه با شیشه های معمولی دارند.

انواع کاربرد شیشه برای میز

تا به حال با خودتان تعداد میزهایی که روی آن ها شیشه قرار می گیرد را شمارش کرده اید. چند مورد شیشه رو میزی را با هم بشماریم، مثل شیشه میز ناهار خوری، شیشه میز و عسلی مبلمان، شیشه میز مدیریت، شیشه میز کنفرانس، شیشه میزهای دکوری فروشگاه ها، میز شیشه ای، میز لابی ساختمان، میز رایانه، شیشه میز غذاخوری، شیشه میز صبحانه خوری، شیشه میز جلو مبلی، شیشه میز اداری و …
تترا فرم انواع شیشه رنگی را با مناسب ترین قیمت شیشه رنگی عرضه می کند. برای اطلاع بیشتر مطلب بعدی را بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *