شیشه رنگی لابی

Home دسته‌بندی نشده شیشه رنگی لابی

شیشه رنگی لابی

از شیشه رنگی در طراحی ورودی ساختمان مانند لابی استفاده می شود. اجرای شیشه لاکوبل و شیشه رنگی در تمام لابی ها و ورودی های برج ها به واسطه ی شرکت تترا فرم با ارائه طرح اولیه و مشاوره مهندسی انجام می شود. شیشه در لابی با اسلب هایی به سایزهای عرض 100 تا 120 و ارتفاع 320 سانتی متر که طول جام شیشه رنگی می باشد قابل اجرا می باشد در لابی روی دیوارها می توان سوراخ های کلید و پریز و آلارم آتش نشانی و پنل آسانسور را روی شیشه سوراخ کاری و جانمایی کرد.
برای خرید شیشه رنگی توجه کنید که شیشه های لابی و دیواره ها حتما باید از نوع سکوریت مرغوب باشند به علت تردد بالا در این فضا.برای زیر کار و زیرسازی و آماده سازی سطح باید از متریال های متفاوتی استفاده نمود که عبارتند از گچ، چوب، ام دی اف، کناف سرامیک، سنگ ولی از سیمان سیاه و سفید به عنوان زیرسازی نمیتوان استفاده کرد و علت این امر عدم چسپندگی چسپ سیلیکون به سطوح سیمانی است.
این مجموعه دارای تنوع رنگی بسیار بالا در حدود 30 رنگ و ضخامت متنوع با گارانتی کتبی 10 ساله شرکتی ارایه خدمات مهندسی و اجرایی و زیرسازی.

مدرن همیشه به معنی سرد و استریل شده نیست

معمولا در لابی برج ها از شیشه های رنگی با رنگ تیره استفاده می شود این رنگ ها مانند رنگ های مشکی دودی قهوه ای است.
استفاده از شیشه رنگی در قاب های دور درب آسانسور و محیط های تجاری و آمفی تیاتر و فود کورت و سینما امروزه بسیار زیاد شده است.
اگر به دنبال ترکیبی زیبا و خوش رنگ و جلا دهنده ی روح هستید حتما شیشه رنگی سبز سیبی را برای دیوارهای اداره انتخاب نمایید و مقداری رنگ سبز لیمونادی را کنار آن قرار دهید این ترکیب برای دیزاین شما بسیار چشمگیر است .

طراحی اتاق انتظار

پیرامون انواع آپارتمان و دکوراسیون فضاهای عمومی داخل ساختمان و همچنین لزوم پرداختن به این مقوله مطالبی ارائه شد. در حال حاضر در این بخش، می خواهیم به دکوراسیون فضاهای عمومی و مجتمع های بزرگ و برج های مسکونی بپردازیم.
البته در این قبیل ساختمان ها به جهت وسعت و همچنین تعداد ساکنان ، معمولاً هیات مدیره ای وجود دارد و در راس آنها فردی به عنوان مدیر ساختمان مسئولیت اصلی را برعهده گرفته است. این افراد قوانین محکمی تدوین می کنند که تخلف از آنها با توجه به قوانین آپارتمان نشینی پیامدهایی را نیز به دنبال دارد؛ در نتیجه نظم بیشتری در محیط ساختمان حاکم است.
همانطور که می دانید خصوصیات فضاهای عمومی ساختمان تا حدودی نشان دهنده ی موقعیت و خصوصیات افراد ساکن می باشد.
بنابر این در این راستا ابتدا به معرفی فضای عمومی برج ها و مجتمع های بزرگ می پردازیم سپس پیشنهاداتی را پیرامون هرچه بهتر شدن ساختار اصلی و دکوراسیون این محیط ها بیان می کنیم.

اتاق انتظار

این روزها حتی برای آپارتمان های پـُر واحد هم لابی در نظر می گیرند. نقطه مشترک اغلب مجتمع ها و برج ها فضایی به نام لابی می باشد. این محل معمولاً در طبقه ی ابتدایی یعنی همکف ساختمان قرار دارد و فضایی از ساختمان است که هر کسی که قصد ورود به هریک از واحدهای آن ساختمان را دارد، در ابتدا باید به این محیط وارد شود و پس از عبور از آنجا به واحد مورد نظر برود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *