شیشه رنگی فروشگاهی

+

شیشه رنگی فروشگاهی

دردکوراسیون فروشگاهی میتوان با تلفیق شیشه رنگی و ام دی اف به ترکیبی بسیار زیبا از بافت و رنگ رسید که مناسب جهت اجرای ویترین ها شلف ها کانترهای داخلی رستوران ومراکز تجاری از جمله فودکورت ها وبرندهای فست فود می باشد.


امروزه شیشه های لاکوبل با مصرف فروشگاهی بیشتر در پوشش کانترهای فروشگاهی یا دیوارپوش های تجاری و اداری استفاده می شوند. که از نظر شستشو و نطافت مشگلی ندارند و از نظر ضربه پذیری هم میتوانیم شیشه لاکوبل ها را سکوریت و ضد حرارت وضربه کنیم. از نظر اصول معماری استفاده از شیشه در فضاهای تجاری با شارپنسی بالا باعث جلب نظر مشتری می شود.


درمکان های تجاری نیز میتوان برای جداسازی فضا از شیشه های دکوراتیو شفاف و لمینت های طرح دار استفاده نمود. امروزه شیشه در صنعت ساخت عنصری تاثیر گذار می باشد. این شیشه ها عبارتند از شیشه های سکوریت فریم لس به عنوان پارتیشن شیشه های چاپی شیشه های دکوراتیو با طراحی خاص شیشه های لمینت که بیشترین مصرف را در دکوراسیون اداری و فروشگاهی دارند.

کاربرد شیشه لاکوبل

شیشه رنگی دکوراتیو دارای ویژگی ها و مزیت های خاصی هستند از جمله میتوان به مقاومت در مقابل رطوبت شیشه رنگی لاکوبل اشاره کرد، این شیشه ها تحمل رطوبت 100% تا ده سال را دارا هستند همچنین در محیط های اسیدی وشمیایی نظیر ازمایشگاه ها ومراکز صنعتی با خورندگی بالا میتوان از شیشه های رنگی به عنوان دیوارپوش وپوشش های داخلی وخارجی استفاده کرد.
همچنین در فروشگاه ها میتوان در نیم طبقه یا بالکن از نرده های شیشه ای آلومینیوم یا تمام شیشه با یراق الات اسپایدری استفاده نمود. قیمت شیشه رنگی بسیار مناسب است.


استفاده از شیشه های رنگی در دکوراسیون فروشگاهی جز عوامل تاثیر گذار در هایلایت کردن برخی دیواره ها از دید مشتریان می شود که با توجه به رفلکت بالای شیشه های رنگی و شارپ بودن رنگ ها قدرت و تاثیر گذاری این متریال را در طراحی های امروزی باالقوه نموده است.

انواع شیشه دکوراتیو

از نطر ساختار به سه دسته تقسیم میشوند دسته ای از شیشه های دکوراتیو
1- شیشه استین گلس
2- شیشه فیوزینگ
3- شیشه گود و اسید کاری
4- شیشه سند بلاست
این نوع از شیشه های دکوراتیو به صورت دستی تولید می شوند و در کل از دید هنری ارزشمند هستند


ولی نوعی دیگر از شیشه ها وجود دارند که در مقیاس صنعتی تولید میشوند این شیشه ها شامل
1- شیشه رنگی
2- شیشه های لاکوبل
3- شیشه های متلوکس
4- شیشه های متلاک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *