روانشناسی استفاده از شیشه

Home دسته‌بندی نشده روانشناسی استفاده از شیشه
+

روانشناسی استفاده از شیشه

از نظر روانشناسان، شیشه رنگی به دلیل داشتن رنگ های جذاب و مفرح اثرهایی در سلامت روان انسان ها دارند به طوری که در دنیای امروزی و مدرن با توجه به وجود تنش های زیاد، شیشه رنگی می تواند آرامش بخش لحظه هایمان باشد. هر کدام از رنگ های شیشه رنگی اثر روانشناسی متفاوتی ایجاد می کنند.

استفاده از شیشه رنگی در خانه های کویری

قیمت شیشه رنگی خیلی زیاد نیست اما جذابیت بالایی دارند. در مناطق کویری که شدت نور در آن جا زیاد است و به دلایل اقلیمی، در این مناطق تنوع رنگ بسیار کم است، از بازتاب زیبای شیشه رنگی در قاب های مشبک و ایجاد بازی نور استفاده می کنند. بهتر است بدانید که شیشه رنگی این پنجره ها شدت نور را در فصل های مختلف تنظیم و تعدیل می کنند، به صورتی که در ساعاتی که شدت نور زیاد است، نور را پخش می کنند. همچنین بسیار جالب است بدانید که از دیگر اهداف معماران در به کار بردن از شیشه رنگی ، فراری دادن حیوانات خزنده در کویر بوده است.
اگر خانه های زیبا در مناطق کویری دارید از خریدن شیشه رنگی قافل نشورید

گستره رنگی شیشه رنگی

شیشه های رنگی به دلیل گستره ی رنگی خیلی زیادی که دارند باعث کاربردی تر شدن این شیشه ها در منازل و حتی مکان های عمومی و سنتی می شوند. شیشه رنگی عنصری بسیار جذاب و فراتر از دکوراسیون است.
می توانید در پنهان کردن زشتی ها از ورود نور زیبا و لازم در منزل، استفاده کنید.
بهتر است از شیشه رنگی استفاده بهینه کنید بسیاری از افراد، قسمتی از دیوارهای آشپزخانه و یا دیوار اتاق نشیمن خود را به وسیله دیوارپوش های شیشه ای با رنگ های مختلف طراحی می کنند و از براق بودن و جذابیت آن لذت می برند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *