درب شیشه ای لولایی

Home دسته‌بندی نشده درب شیشه ای لولایی

درب شیشه ای لولایی

ما در مقالات قبل تترافرم انواع مختلف شیشه از جمله شیشه رنگی و شیشه ساده را توضیح داده ایم و مجموعه ی خود را به عنوان بهترین مجموعه ی فروش شیشه رنگی معرفی کرده ایم تا با اولین خرید از ما مشتری همیشگی ما شوید. این مجموعه مناسب ترین قیمت شیشه رنگی را برای مشتریان خود در نظر گرفته است و تخفیفات بسیار خوبی را به شما مشتریان عزیز می دهد.
رب شیشه ای لولایی از جمله درب های شیشه بسیار متداول و معمول است که از قدیم تا به امروز مورد استفاده قرار می گیرد. این درب های شیشه ای لولایی به صورت پروانه ای باز و بسته می شوند.
این درب های لولایی بسیار مقرون بصرفه می باشند. معمولا این شیشه ها در بالای ساختمان ها، ورودی پاساژها، درب های مغازه ها، پاگردهای جلوی درب واحد در داخل ساختمان و … قابل استفاده هستند.

یراق آلات درب شیشه ای

استفاده از یراق آلات درب شیشه ای مناسب بسیار مهم است. بعضی از یراق آلات در محیط هایی مرطوب مثل حمام، استخر، سونا، جکوزی و حتی مناطق مرطوب مثل شمال یا جنوب کشور استفاده می شوند که این یراق آلات در برابر آب و رطوبت ضدزنگ می باشند و به همین دلیل است که قیمت آن ها با توجه به این خصوصیتی که دارند بررسی می شود.
نوع دوم یراق آلات، یراق آلات معمولی است که در بیشتر مراکز دیده می شود و بر اساس کارایی و کاربردشان و همچنین بر اساس ظاهرشان قیمت گذاری می شوند.

درب شیشه ای اتوماتیک

با پیشرفت تکنولوژی درب های اتوماتیک روی کار آمدند و بیشتر بازار را ازان خود کردند. این درب های اتوماتیک از نیروی مکانیکی انسان استفاده نمی کنند و تنها با فشار دادن یک دکمه یا سنسور باز و بسته می شوند. یراق آلات این درب ها به سنسور متصل می شود و کنترل آن را به دست می گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *