شیشه رنگی اتاق خواب

+

شیشه رنگی اتاق خواب

شیشه لاکوبل رنگی در 25رنگ متنوع از ضخامت 6 تا 20 میل با ده سال گارانتی کوتینگ قابلیت سکوریت و ضدحرارت شدن شیشه قابل اجرا بر روی درب های کمد دیواری و دیوارهای پشت تخت خواب با ضریب ایمنی بسیار بالا و مقاوم در مقابل ضربه میباشند.

کاربرد شیشه لاکوبل رنگی

امروزه استفاده از شیشه در صنعت ساختمان و دکوراسیون افزایش پیدا کرده است و با حضور ماشین الات نوین در ارایه خدمات در صنعت شیشه این صنعت تبدیل به یک صنعت راهبردی و مدرن و لاکچری شده است. از شیشه های رنگی لاکوبل می توان بر روی درب های کمد دیواری به صورت لمینت دولایه با ام دی اف استفاده نمود. همچنین استفاده از شیشه رنگی در اتاق خواب کودک با رنگ های ملایم باعث ایجاد ارامش و عطوفت در فضای اتاق شده است. با توجه به شفافیت و جلای شیشه در فضا می توان به یک ترکیب زلال در دکوراسیون اتاق کودک رسید.
در اتاق خواب کودک بیشتر از شیشه لاکوبل با رنگ فانتزی استفاده می شود مانند صورتی بنفش یاسی و ابی اقیانوسی که نوع سکوریت آن به لحاظ رعایت نکات ایمنی مناسب تر است
آینه های تراش دار رنگی در رنگ های آبی دودی سفید عسلی شرابی پینک قابل اجرا هستند. استفاده از اینه در فضای اتاق موجب بزرگ تر شدن و بزگنمایی درفضای اتاق خواب می شود.
از شیشه رنگی لاکوبل می توان در ساخت دیوارپوش های شیشه ای در اتاق خواب میتوان بهره جست شیشه های رنگی لاکوبل اتاق خواب را میتوان در بیست رنگ اجرا کردد که بیشتر از رنگ های فانتزی مانند اقیانوسی بنفش قرمز و صورتی استفاده می شود.
از شیشه رنگی در ساخت میزهای آرایش یا میزهای عسلی استفاده می شود.

روش تولید شیشه لاکوبل

با دستگاه سی ان سی می توان با برش شیشه لاکوبل و شیشه رنگی اقدام به ساخت اینه های رنگی دیوارپوش با طرح های متنوع پرداخت
در مبحث نصب شیشه های لاکوبل رنگی در اتاق خواب میتوان از دیتایل های اجرایی مختلفی بهره برد
میتوان شیشه های لاکوبل را مستقیما برروی دیوار مورد نظرتان با چسب های سیلیکون یا پلی یورتان نصب کرد
در تیپ دوم میتوان از زیرسازی با کناف یا ام دی اف استفاده کرد و شیشه های لاکوبل را به صورت برجسته روی دیوار ها به اشکال مختلف نصب نمود که امروزه از سیستم کناف استفاده بیشتری می شود.
همچنین میتوان از ایینه های تراش یا اینه های رنگی در اتاق خواب استفاده نمود که با میز برش سی ان سی برش خورده و به صورت جورچین یا لوزی چینی در دیواره ها مورد استفاده قرار میگیرد

شیشه لاکوبل سبز لایت گرین

اگر درصدد ایجاد سبک شیشه کاری در خانه خود هستید ازمتریالی مانند شیشه رنگی لاکوبل با سطوح صیقلی و براق در دکوراسیون معاصر خود استفاده نمایید وحتما برای ایجاد عمق و جذابیت بیشتر ترکیبی از این مواد و بافت های متضاد را کنار هم قرار دهید البته ممکن است براق بودن سطوح در فضا چشم شما را بزند برای تعدیل جلوه آنها از شیشه رنگی مات هم در کنار سطوح براق صیقلی می توانید استفاده نمایید.

شیشه لاکوبل و نورپردازی روی آن

نور پردازی روی شیشه لاکوبل از موارد بسیار مهم در مبحث دکوراسیون داخلی است میتوان گفت که بدون نورپردازی شیشه رنگی ان چنان که باید و شاید چشمگیر نیست. شما می توانید با استفاده از خطوط نوری جلوه ای چند برابر به شیشه لاکوبل بدهید. استفاده از نور می تواند به طریق مختلف انجام پذیرد. خطوط نوری عمودی که از کف به سقف میتابند محیط شما را بانوری ملایم و ارامش نسبی تبدیل به یک فضای ریلکس و ارام میکنند.

شیشه چاپی در اتاق خواب

شیشه چاپی یا شیشه های طرح دار، بعد ازشیشه لاکوبل رنگی پرمصرف ترین نوع شیشه های دکوراتیو می باشند. علت محبوبیت این نوع شیشه هم، قابلیت بالا و انعطاف آن در طرح و نقش پذیری است. هر طرح و نقشی قابلیت چاپ شدن بر روی شیشه را داراست و این سبب می شود بسیاری به این فکر بیافتند که طرح مورد نظرشان را بر روی شیشه چاپ نمایند اسنفاده از یک طرح ساده و مفهومی وچاپ ان روی شیشه میتواند فضاسازی لازم را برای اعمال ایتم های تاثیرگزار در فضا نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *