کاشی شیشه ای

Home دسته‌بندی نشده کاشی شیشه ای
+

کاشی شیشه ای

استفاده از شیشه رنگی و کاشی رنگی در خانه و آشپزخانه های مدرن زیاد دیده می شود. کاشی شیشه ای مزایای بسیار زیادی دارد که در بخش بعدی در مورد برخی از آن ها بحث می کنیم. شیشه یکی از متریال هایی است که رنگ پذیری و انعکاس رنگ آن بسیار متنوع است در نتیجه هر نوع طرح و رنگی در کاشی و سرامیک شیشه ای قابلیت پیاده سازی دارد. نگران قیمت شیشه رنگی برای متراژ بالا نباشید، زیرا شیشه رنگی در متراژ مختلف و ضخامت های متفاوت در بازار عرضه می شود.

تنوع رنگ کاشی شیشه ای

تنوع رنگ از جمله فاکتور‌های بسیار مهم در زیبایی کاشی های شیشه ای است.
تنوع رنگ کاشی ها باعث باز بودن دست ما در طراحی الگو می شود. اگر به دنبال تنوع رنگ کاشی باشید بهتر است محصولات خارجی خریداری کنید، اما در مورد شیشه رنگی این طور نیست و با مراجعه به مجموعه ی تترا فرم با دنیایی از رنگ رو به رو می شوید.

ساخت و تولید کاشی شیشه ای

ساخت و تولید کاشی شیشه ای بسیار حساس است و ساخت آن با دخالت مستقیم نیروی انسانی انجام می شود. شیشه‌ ها در سایز مورد نظر برش می خورند تبدیل به قطعات کریستالی می شوند و بعد از اعمال رنگ‌ های سرامیکی در دمای بالا پخته می شوند.

چرا تترا فرم؟

تترا فرم یکی از بزرگترین مراکز فروش شیشه رنگی است که قدرت پخش این محصول به سراسر کشور را دارد. مجموعه ی ما در تلاش است تا رضایت کامل مشتریان عزیز را به دست آورد و همان خواسته و رنگی که مد نظر دارند را اجرایی کند. این مجموعه شیشه هایی از رنگ های ملایم تا پررنگ را به فروش می رساند. برای سفارش محصول تنها کافیست با ما همراه باشید.
شماره تماس: 09128045625
آدرس مجموعه: رسالت، بالاتر از میدان الغدیر، ابتدای خیابان دلواری، مجتمع اداری دیبا، طبقه 2 واحد 5
ساعت کاری شرکت: 9 صبح الی 5 عصر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *