پله شیشه ای

Home دسته‌بندی نشده پله شیشه ای
+

پله شیشه ای

تا به حال به خرید پله های شیشه ای برای منزلتان فکر کرده اید؟
استفاده از پله های شیشه ای برای منازل زیبایی و جذابیت خاصی ایجاد می کند.
همانطور که استفاده از شیشه رنگی برای پنجره ها زیبایی پنجره را دو چندان می کند، استفاده از شیشه برای پله ها نیز راه پله منازل شما را خاص می کند.
قیمت شیشه رنگی و شیشه های بی رنگ با توجه به کیفیت و ضخامت آن ها متفاوت است.
اگر از پله های شیشه ای در منزلتان استفاده کنید نور خانه دو برابر می شود و هر شیشه انعکاس نور را به یک سو پراکنده می سازد.

کاربرد پله شیشه ای

راه پله های شیشه ای در فروشگاه ها، ساختمان های اداری و تجاری، ساختمان های مسکونی، ویلا های ییلاقی و … استفاده می شود. راه پله های شیشه ای از شیشه نشکن بسیار مقاوم با محاسبات مهندسی شده ی خاصی ساخته شده است. احتمالا نمای زیبای پله های شیشه ای در فروشگاه ها را دیده اید که مردم را به خود جذب می کند.
اگر به فکر خرید شیشه رنگی افتادید برای استعلام قیمت شیشه رنگی تنها کافیست با ما تماس بگیرید. تترا فرم یکی از مراکز بزرگ فروش شیشه رنگی می باشد.
انواع شیشه های مورد استفاده برای پله ها شامل شیشه سکوریت ۱۰ میلی متری، شیشه سکوریت ۲۰ میلی متری، شیشه لمینیت دو یا سه لایه سکوریت می شود.

پله های شیشه ای خطرناک نیستند؟

این سوال در ذهن همه ما ایجاد می شود که علاوه بر تمام زیبایی هایی که پله های شیشه ای دارند، این پله ها خطرناک هستند یا خیر؟
برای جواب به این سوال اول باید میزان هزینه ای که برای این کار در نظر گرفته اید را بسنجیم، اگر بخواهیم در مورد شیشه های ضعیف و نازک و بی کیفیت صحبت کنیم باید گفت که آری پله های شیشه ای خطرناک هستند، اما در مورد شیشه های سکوریت این طور نیست و مقاومت بسیار بالایی دارند و نشکن هستند.
اگر از پله های شیشه ای با جنس خوب استفاده کنید و طراحی و مهندسی آن هم مبتکرانه باشد دیگر نیازی به نگرانی نیست.
تترافرم با بهره گیری از دانش روز و اصول دقیق مهندسی انواع شیشه رنگی مناسب راه پله و مکان های دیگر را با متعادل ترین قیمت شیشه رنگی ارائه می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *