پتینه کاری روی شیشه

Home دسته‌بندی نشده پتینه کاری روی شیشه
+

پتینه کاری روی شیشه

با پتینه کاری شما می توانید حال و هوایی دیگر به شیشه ها ببخشید. چرا که با این کار می توانید شیشه را به شکل برنز در بیاورید و یا حس سنگ را به آن ها بدهید و آن ها را به شکل شیشه رنگی طرح سنگ در بیاورید. همچنین یکی از انواع پتینه کاری روی شیشه که بسیار مورد توجه است در آوردن شیشه به شکل ترک خورده می باشد. در کل شیوه های بسیار زیادی برای این کار وجود دارد و انتخاب شیوه دلخواه وابسته به خلاقیت و سلیقه شما است. هنر پتینه بر روی ظروف هفت سین و سفره عقد بسیار دیده می شود. اما باز هم بیشترین استفاده و اهمیت را پتینه کاری روی دیوار و پنجره های نمای ساختمان دارد. تقریبا اکثر ظروف دکوری به شکلی با پتینه کاری در ارتباط می باشند. برای زیباتر شد و ایجاد انرژی مثبت در منزلتان از شیشه رنگی استفاده کنید مجموعه ی تترافرم یکی از بزرگ ترین مراکز فروش شیشه رنگی است.

آینه رنگی چه تاثیری روی زندگی می گذارد؟

آینه و شیشه رنگی تاثیرات گوناگونی روی زندگی آدم دارند و می توانند موجب شادی یا غمگین شدن افراد شوند. ممکن است وارد جلسه کاری مهمی شوید و در اتاق جلسه از آینه رنگی زیبایی استفاده شده باشد و این شیشه رنگی ها به شما روحیه بسیار زیادی می دهد. باور کنید یا نه رنگ های شاد روی آدم تاثیرات زیادی دارند. آینه های رنگی جلوه زیبایی به دکوراسیون های مختلف می دهند حال چه در محل کار یا خانه یا بیرون.
مسلما آینه های رنگی از یک تاریخی به بعد شروع به تولید شدن کردند و آن هم زمانی بود که استفاده از رنگ در شیشه و سپس آینه مرسوم شده بود. آینه رنگی می تواند زندگی سیاه و سفید ما انسان ها را جلا داده و لذت بخش تر نماید. انسان هایی که مشغله کاری و فکری دارند هر روزه فرصت نگاه کردن به خود را ندارند با استفاده از آینه و شیشه رنگی شوق نگاه کردن به شیشه و آینه را داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *