ایده استفاده از کاشی شیشه ای

Home دسته‌بندی نشده ایده استفاده از کاشی شیشه ای
+

ایده استفاده از کاشی شیشه ای

ایده های استفاده از کاشی های شیشه ای برای مکانی مانند آشپزخانه ایده ای بسیار خوب و به جایی است. این روزها کاشی های شیشه ای و شیشه رنگی ها جای کاشی های معمولی را گرفته اند و حتی بیشتر از آن ها طرفدار دارند.
تترا فرم مجموعه ای بسیار عظیم در حوزه ی خرید و فروش شیشه رنگی است که به دلیل تنوع محصول، در این مجموعه قیمت شیشه رنگی بسیار مناسب است. برای استفاده از کاشی های شیشه ای الگوی خاصی در نظر بگیرید و بر مبنای همان الگو پیش بروید، زیرا اگر بدون برنامه و الگو پیش بروید طرح جذابی نخواهید داشت. در زیر چند نمونه الگو بیان می کنیم.

استفاده از الگوی موج دار

الگوی موج دار هم برای دیوارپوش حمام و هم آشپزخانه مناسب می باشد از همین طرح برای هر جایی که مدنظرتان است، می توانید استفاده کنید.

استفاده از الگوی تیره روشن و رنگین کمانی

در الگوی رنگین کمان بیشتر از رنگ های رنگین کمان استفاده می شود و شما از رنگ ملایم و روشن به رنگی شاد و تند می رسید.
در الگوی تیره روشن از بخشی از آشپزخانه شروع به کاشی کاری می کنید و از رنگ تیره شروع کرده و به رنگ روشن همان رنگ اصلی می رسید که بسیار زیبا و جذاب است.

استفاده از الگوی کاشی های رنگی

این الگو خیلی قابل پیش بینی نیست و به طور نامنظم اجرا می شود. کاشی ها با هر رنگی در کنار هم قرار می گیرند.این الگو بیشتر برای آشپزخانه های بزرگ است، زیرا اگر آشپزخانه شما کوچک باشد کنار هم قرار گرفتن رنگ های مختلف باعث کوچک دیده شدن فضا می شود.

استفاده از الگوی کاشی های تیره رنگ

این الگو مربوط به منازل مدرن است که کابینت های تیره رنگ با کاشی های مات و تیره استفاده می کنند.

برای خرید شیشه رنگی با مناسب ترین قیمت شیشه رنگی با مجموعه تترا فرم تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *